Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsuedu.ru/handle/123456789/30689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригоренко, В. С.-
dc.date.accessioned2020-05-26T13:00:36Z-
dc.date.available2020-05-26T13:00:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГригоренко, В. С. Повышение качества обслуживания на предприятиях сервиса (на примере ООО "ОПОЛЕ") : выпускная квалификационная работа / В. С. Григоренко, науч. рук. Т. Б. Климова. - Белгород, 2017. - 85 с. - 43.03.01 Сервис.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/30689-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика организацииru
dc.subjectпредприятия сервисаru
dc.subjectкачество обслуживанияru
dc.subjectООО "ОПОЛЕ"ru
dc.titleПовышение качества обслуживания на предприятиях сервиса (на примере ООО "ОПОЛЕ")ru
dc.title.alternativeвыпускная квалификационная работаru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grigorenko_Povyshenie_17.pdf975.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.