Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/39422
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorManap, A. S.-
dc.contributor.authorArtykbayeva, A. N.-
dc.date.accessioned2021-04-21T10:25:39Z-
dc.date.available2021-04-21T10:25:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationManap, A. S. Analysis of the fast food market in Kazakhstan / A. S. Manap, A. N. Artykbayeva // Научный результат. Сер. Технологии бизнеса и сервиса. - 2020. - Т. 6, № 1. - P. 54-63. - Doi: 10.18413/2408-9346-2020-6-1-0-6. - Refer. : p. 63.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/39422-
dc.description.abstractThe role of LSM (local store marketing) in the development of the fast food market is very important. It is a marketing service that can be used to properly manage communications, demonstrate the effectiveness of advertising and as the basis for promotion and stock mechanics. Nowadays, the fast food market in Kazakhstan is worth around 280-310 millionru
dc.language.isoenru
dc.subjecteconomyru
dc.subjectcateringru
dc.subjectservice marketru
dc.subjectrestaurantsru
dc.subjectfoodru
dc.subjectFast Foodru
dc.subjectmarketing toolsru
dc.subjectlocal store marketingru
dc.subjectfast food marketru
dc.subjectfast food marketru
dc.titleAnalysis of the fast food market in Kazakhstanru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:Т. 6, вып. 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Manap_Analysis.pdf446.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать базовое описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.