Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/56107
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRoslyakova, E. F.-
dc.date.accessioned2023-09-14T11:53:05Z-
dc.date.available2023-09-14T11:53:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationRoslyakova, E.F. Business communication: the big picture: the essence of marketing and management / E.F. Roslyakova ; Belgorod University of Cooperaqtion, Economics and Law // Научные ведомости БелГУ. Сер. Гуманитарные науки. - 2013. - №13(156), вып.18.-С. 148-152.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/56107-
dc.description.abstractEffective communication is the mutual exchange of understanding and is essential to all organizations, both externally and internally. Carried out in modern enterprises on several different levels and through many modes, each means of communication has its own strengths and weaknessesru
dc.language.isoenru
dc.subjectsocial managementru
dc.subjectbusiness communicationru
dc.subjectexternal communicationru
dc.subjectinternal communicationru
dc.subjectperceptual differencesru
dc.subjectinformation overloadru
dc.subjectspan of controlru
dc.subjectnonverbal communicationru
dc.titleBusiness communication: the big picture: the essence of marketing and managementru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:№ 13 (156), вып. 18

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Roslyakova_Business.pdf105.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать базовое описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.