Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/11707
Название: Comparative analysis of the national scientific and edicational systems of Sub-Saharan African countries with the help of Open Access Sources
Авторы: Sizyoongo, Munenge
Moskovkin, V. M.
Balabanova, T. V.
Tonkov, E. E.
Ключевые слова: pedagogy
higher professional edication
African countries
educational systems
university rankings
ROAR
DoAJ
SCIMAGO
webometrics
QS
SIR
URAP
OA
repositories
open access sources
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Comparative analysis of the national scientific and edicational systems of Sub-Saharan African countries with the help of Open Access Sources / V.M. Moskovkin, Sizyoongo Munenge, T.V. Balabanova, E.E. Tonkov // Research Journal of Applied Sciences. - 2014. - Vol.9, №12.-P. 1158-1162. - doi: 10.3923/rjasci.2014.1158.1162.
Краткий осмотр (реферат): The study examines the current state of scientific and educational systems in Sub-Saharan Africa on the basis of global university rankings and open access data with Webomefrics, DOAJ, ROAR, SCIMAGO platforms
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/11707
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moskovkin_V_Comparative analysis.pdf119.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.