Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/25835
Название: Placing the man in media studies: theoretical representations of man media relations
Авторы: Polonskiy, A. V.
Kozhemyakin, E. A.
Korolyova, K. Y.
Zakharova, A.
Ключевые слова: mass media
journalism
man
communication
representation of the man
Lippmann
Lasswell
demassification of mass media
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Placing the man in media studies: theoretical representations of man media relations / A.V. Polonskiy [и др.] // International Business Management. - 2016. - Vol.10, №16.-P. 3349-3353.
Краткий осмотр (реферат): This study deals with the types of theoretical representations of the man in philosophical and sociological interpretations of the man and mass media co-existence. The aim of this study is to reveal and compare the general representations of the man media relations in various theoretical approaches in media studie
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/25835
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kozhemyakin_Placing.pdf138.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.