Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/28417
Название: Communicative discourse of terminology used in gastronomical media culture
Авторы: Sedykh, A. P.
Lukin, S. V.
Georgieva, E. S.
Puiu, L. V.
Nikonov, S. B.
Ключевые слова: linguistics
french language
discourse
semiotics
communication
terminology
gastronomical semiosis
gluttony connotation
linguacultural method
culinary existence
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Communicative discourse of terminology used in gastronomical media culture / A.P. Sedykh [et al.] // Humanities and Social Sciences Reviews. - 2019. - Vol.7, №6.-P. 773-779.
Краткий осмотр (реферат): This article aims to analyze and describe the food discourse and terms of the French language, as well as to determine correlations with the French national and cultural worldview. The study also considers the current state of "gastronomical discourse" based on the French food semiotic and communicative model
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/28417
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sedykh_Communicative_19.pdf569.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.