Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/31290
Название: Ethno-cultural code as a value-semantic dominant of the supply chain management in media industry
Авторы: Alefirenko, N. F.
Dekhnich, O. V.
Cheremokhina, D. A.
Yakimova, E. M.
Ключевые слова: linguistics, ,
general linguistics
cultural linguistics
ethno-culture
mass media discourse
artistic discourse
cognitivecultural metaphor
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Ethno-cultural code as a value-semantic dominant of the supply chain management in media industry / N.F. Alefirenko, O.V. Dekhnich, D.A. Cheremokhina [et al.] // International Journal of Supply Chain Management. - 2019. - Vol.8, №4.-P. 670-676.
Краткий осмотр (реферат): The present article is devoted to the actual problem of identifying supply chain management position in real mass media discourses, as well as the question of determining intra-linguistic and extralinguistic sources of the synergistic binomial of ethnolinguistic culture. This article examines the cultural code, which is the key to understanding ethno-culture, including the unique value-semantic topics of the people's living space, determining the dominant principles of the world perception. The purpose of the article is to analyze representation of the ethnocultural code in the artistic and mass media discourses
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/31290
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Alefirenko_Ethno-cultural.pdf764.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.