Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/31783
Название: Impact of self-regulation methods on the psycho-emotional state of future teachers
Авторы: Voloshina, L. N.
Arseenko, E. A.
Panasenko, K. E.
Stebunova, K. K.
Tretyakov, A. A.
Ключевые слова: pedagogy
higher education
psycho-emotional state
students
teachers
self-regulation
vocational training
teaching
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Impact of self-regulation methods on the psycho-emotional state of future teachers / L.N. Voloshina, E.A. Arseenko, K.E. Panasenko [et al.] // Universal Journal of Educational Research. - 2019. - Vol.7, №10B.-P. 32-37.
Краткий осмотр (реферат): The authors remark the necessity to develop the psycho-emotional self-assessment and self-regulation capability of future teachers during the period of vocational training at the university. The training program on the development of students' psycho-emotional self-regulation is presented. The possibility of training practice on behavior and activity self-regulation development as one of the phenomena of a person’s mental life is investigated via methods of questioning, operational control of neuropsychic activity (electrocutaneous resistance), and the Luscher test
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/31783
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Voloshina_Impact.pdf381.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.