Skip navigation
BelSU DSpace logo

Statistics

Total Visits

Views
Брендинг торгово-развлекательных центров г. Белгорода: сравнительный анализ (на примере ТРЦ “Мега Гринн”, “РИО”, “Сити Молл Белгородский”) 28

Total Visits per Month

August 2024 September 2024 October 2024 November 2024 December 2024 January 2025 February 2025
Брендинг торгово-развлекательных центров г. Белгорода: сравнительный анализ (на примере ТРЦ “Мега Гринн”, “РИО”, “Сити Молл Белгородский”) 1 0 1 0 0 0 0

File Downloads

Views
Silakova_Brending_18.pdf 98

Top Country Views

Views
United States 5
Vietnam 3
Russia 2
Germany 1
EU 1
South Korea 1

Top City Views

Views
Hanoi 3
Wilmington 3
Coburg 1
Fairfield 1
Moscow 1
Vladivostok 1