Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогатырева, О. О.-
dc.date.accessioned2021-07-03T13:23:31Z-
dc.date.available2021-07-03T13:23:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогатырева, О. О. Оценка качества предоставления услуг и обслуживания клиентов ОАО РЖД : магистерская диссертация / О.О. Богатырева, науч. рук. О.А. Герасименко. - Белгород, 2019. - 115 с. - 38.04.02 Менеджмент.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42766-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика транспортаru
dc.subjectжелезнодорожный транспортru
dc.subjectОАО "РЖД"ru
dc.subjectоценка качестваru
dc.subjectобслуживание клиентовru
dc.subjectтранспортные услугиru
dc.subjectБелгородская областьru
dc.subjectмагистрыru
dc.titleОценка качества предоставления услуг и обслуживания клиентов ОАО РЖДru
dc.title.alternativeмагитерская диссертацияru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogatjreva_Otsenka_19.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.