Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Е. Н.-
dc.date.accessioned2021-07-03T13:38:11Z-
dc.date.available2021-07-03T13:38:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКузнецова, Е. Н. Влияние изображения человеческих образов на эффективность нативной рекламы : Электронный ресурс / Е.Н. Кузнецова, науч. рук. Б.А. Тхориков. - Белгород, 2019. - 95 с. - 38.04.02 Менеджмент.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42770-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика организацииru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectнативная рекламаru
dc.subjectчеловеческие образыru
dc.subjectБелгородская областьru
dc.subjectмагистрыru
dc.titleВлияние изображения человеческих образов на эффективность нативной рекламыru
dc.title.alternativeмагитерская диссертацияru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsov_Vliyanie_19.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.