http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/48877
Название: | Effect of motor activity on physical readiness indicators of preschoolers with visual impairment |
Авторы: | Voloshyna, L. Kondakov, V. Kopeikina, E. Potop, V. Manolachi, V. |
Ключевые слова: | pedagogy preschool pedagogy motor activity physical readiness preschoolers limited health opportunities game programs |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Effect of motor activity on physical readiness indicators of preschoolers with visual impairment / L. Voloshyna [et al.] // Journal of Physical Education and Sport. - 2022. - Vol.22, №1.-P. 174-179. - Refer.: p. 178-179. |
Краткий осмотр (реферат): | To evaluate the effectiveness of game programs and technologies that ensure the variability of physical education system of preschoolers with amblyopia and strabismus, according to the criteria of their influence on the optimization of motor activity and the level of physical readiness of children |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/48877 |
Располагается в коллекциях: | Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages) |
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshina_Effect of motor.pdf | 204.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.