http://dspace.bsuedu.ru/handle/123456789/65071
Название: | The interplay of dominant factors that influence adolescents’ academic performance: motivation type and pressure vs involvement |
Авторы: | Abildaeva, G. Mayur, M. Zharnitskiy, V. Shilova, V. |
Ключевые слова: | pedagogy parenting methods academic motivation educational achievements of students extrinsic motivation intrinsic motivation school education quality performance adolescents |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | The interplay of dominant factors that influence adolescents’ academic performance: motivation type and pressure vs involvement / G. Abildaeva, M. Mayur, V. Zharnitskiy, V. Shilova // Frontiers in Education. - 2022. - Vol.7.-Art. 912744. - Doi: 10.3389/feduc.2022.912744. |
Краткий осмотр (реферат): | The study assessed the effectiveness of using motivation, pressure and engagement to improve the academic performance of adolescents using the example of Russia and Kazakhstan |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsuedu.ru/handle/123456789/65071 |
Располагается в коллекциях: | Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages) |
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shilova_The interplay_22.pdf | 496.6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.