Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsuedu.ru/handle/123456789/65071
Название: The interplay of dominant factors that influence adolescents’ academic performance: motivation type and pressure vs involvement
Авторы: Abildaeva, G.
Mayur, M.
Zharnitskiy, V.
Shilova, V.
Ключевые слова: pedagogy
parenting methods
academic motivation
educational achievements of students
extrinsic motivation
intrinsic motivation
school education quality
performance
adolescents
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: The interplay of dominant factors that influence adolescents’ academic performance: motivation type and pressure vs involvement / G. Abildaeva, M. Mayur, V. Zharnitskiy, V. Shilova // Frontiers in Education. - 2022. - Vol.7.-Art. 912744. - Doi: 10.3389/feduc.2022.912744.
Краткий осмотр (реферат): The study assessed the effectiveness of using motivation, pressure and engagement to improve the academic performance of adolescents using the example of Russia and Kazakhstan
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsuedu.ru/handle/123456789/65071
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shilova_The interplay_22.pdf496.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.